Sijoittajaviestintä
Onnistunut sijoittajaviestintä tarjoaa yhtiön perustiedot kiinnostavasti ja yksinkertaisesti. Se kertoo yhtiöstä tai sijoituskohteesta totuudenmukaisesti niin mahdollisuudet kuin riskitkin. Hyvä sijoittajaviestintä palvelee mediaa, sijoittajia ja analyytikoita. Se on myös aktiivista ja säännöllistä sijoittajasuhteiden hoitoa.
Sijoitusviestintää kokemuksella
Sijoittajia houkutellaan tarinoilla ja tulevaisuuden lupauksilla. Sijoitustarinat eivät toimi, jos niiden takaa ei löydy numeroita ja faktaa. Repo Median tiimillä on kokemus niin uskomattomista sijoitustarinoista kuin vankasta numeroanalyysistä.
Tehokasta ja modernia tiedottamista
Viestinnän pitää olla tehokasta, jotta sijoittajat kiinnostuisivat. Numeroiden ja sijoitustarinan ytimen on löydyttävä helposti. Viestinnän keinona voivat olla perinteinen media, some, podcastit tai videot.
Aina pörssiyhtiöistä kasvuyrityksiin
Pörssiyhtiöiden sijoitusviestinnän tekemistä ohjaavat lainsäätäjä, Finanssivalvonta, Helsingin pörssin ohjeet sekä Hallinnointikoodi 2020:n suositukset. Pääomia hakevien kasvyritystenkin on hyvä noudattaa samankaltaisia ohjeita.
Työkalut medianäkyvyyteen sekä viestintään
Näkyvyyttä mediassa ei synny vain lähettämällä viestejä. Ylittääkseen kiinnostuskynnyksen on pohdittava mitä välinettä käyttää, mitä sanoo ja kenelle viestii. Sijoitusviestintä on yksinkertaista, mutta ei helppoa.
Ota yhteyttä
Ota yhteyttä lomakkeella tai ole suoraan yhteydessä sähköpostilla tai puhelimitse. Olette myös tervetulleita vierailemaan toimistollamme.
Lapinlahdenkatu 16
Helsinki, 00180
Maria01